A Kikizo október végén kipróbálhatta a GTA IV készülő PC-s verzióját, lássuk mi mindent tapasztaltak a tesztelés közben!
- A grafika részletessége már odáig merészkedett, hogy a levelek elkülöníthetőek a fákon.
- A PC-s változatnak részletesen testre szabható grafikai menüje lesz. Az árnyékok, textúra-szűrés, tükröződés és víz részletessége egy 4-es skálán lesz külön-külön állítható. A látótávolság és járműgyakoriság 0-100-ig vehet fel értékeket, így erre se lehet majd panaszunk.
- az összes beállítást minimumra véve, képesek voltak a játékot 60fps-sel futtatni, igaz, ez már csak egy PS2-es látvánnyal ért fel.
- "Algonquin felett magasan repülve, teljesen elámultunk az elénk táruló hatalmas területtől - ez nem az, amire a konzolos verzió után emlékeztünk. Szó szerint minden belátható."
- A textúra részletessége észrevehetően nagyobb, mint a konzolos verzióknál volt.
- tökéletesen fut a három éves gépeken is, a demót vezető Rockstar Gameses szakember szerint. Más kérdés persze, hogy ezalatt a "három éves gépek" alatt mit értünk. Egy biztos: akkor még nem voltak négymagos procik.
Utolsó kommentek