Bandi blogja

Buli,zene,haverok,hétköznapok és még sok más.... Ha ötleted, javaslatod, modnanivalód van, vagy csak egyszerűen le akarsz osztani mert szar a blog (XDXD) írj! e-mail:nandris15@freemail.hu

Utolsó kommentek

Egy elcseszett nap

2008.12.08. 20:06 :: Bandi9216

Hali!

Hol is kezdjem?A cím alapján biztos rájöttetek, hogy nem a mai volt életem legszebb napja. Igazából nem is indult volna olyan rosszul, reggel tök frissen keltem, ami általában nem így szokott lenni. A suli is ma egész türthető volt, senki nem cseszte fel az agyam, az órák is tök nyugisak voltak.De ha a mostani hangulatomat kéne leírnom....ááá bassza meg az egész világ. Nem is tudom mért kezdtem el leírni ezt hülyeséget úgyse fogom ideírni, hogy mitől van szar kedvem, úgyse fogom leírni, hogy mik történtek az elmúlt 2 órában amitöl totál besokaltam. Egy az, hogy a legtöbben úgyis azt mondanák, hogy kis hülyeségek mért foglalkozok ilyenekkel. A többiek meg talán egyáltalán nem is mondanának rá semmit szal mind1. A legjobb az lenne ha most szépen félbehagynám és kilépnék, de a francba is nem azért gépeltem le ezt a sok marhaságot, hogy ne mentsem el. Aki érezte már úgy, hogy tök egyedül van az egész cseszett világban, de tudta, hogy teljesen ok nélkül érzi mert rengeteg barátja van, akik mellette állnak, bármikor meghallgatják a gondjait és segitenek ahol tudnak, vagy úgy érezte hogy hulla fáradt, de legszivsebben ki sprintelne a világból is, nah az most tudja, hogy mit érzek. ÁÁÁÁáÁÁ mi a faszért kell mindenek ilyen istenbaszta bonyolultank lennie???????!!!!!!!! Meg mi a tökömet élveznek egyesek tahó faszok azon, hogy más nevében pofáznak?? Meg hol a francba van az megirva, hogy amikor végre úgyérzem, hogy kezdenek összejönni a dolgok muszály mindig bebasznia valaminek????? Nah és talán most vagyok ott, hogy jobb lenne abbahagynom az írást mert már így is mondtam olyanokat amiket nem akartam, hülye vagyok dehogynem akartam, ha nem akartam volna akkor simán kitörlöm oszt jóvan. Pfff...ilyen bejegyzés sem volt még blogon...bazz...sírni tudnék...nah mind1 majd csak össze szedem magam. Köszi szépen azoknak akik végigolvasták a rinyálásomt!

Sziasztok!

2 komment

Címkék: szar nap rossz kedv elcseszett nap

A bejegyzés trackback címe:

https://bandi9216.blog.hu/api/trackback/id/tr100811848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacis · http://lacis.blog.hu 2008.12.08. 21:24:18

van aki végigolvasta:D nyugi idővel minden rendbejön:)

Bandi9216 · http://bandi9216.blog.hu/ 2008.12.09. 06:37:02

tudom és köszi:D nem is tudom mi volta a bajom csak jól esett kiadni magambol
süti beállítások módosítása