Bandi blogja

Buli,zene,haverok,hétköznapok és még sok más.... Ha ötleted, javaslatod, modnanivalód van, vagy csak egyszerűen le akarsz osztani mert szar a blog (XDXD) írj! e-mail:nandris15@freemail.hu

Utolsó kommentek

Szombat este a Goólban

2008.12.02. 20:33 :: Bandi9216

Most sem telt unalmasan a hétvége.Természetesen senki nem tudott otthon megülni a seggén úgyhogy fogtuk magunkat és irány az Aranygoól.Nagy örömömre most voltunk jópáran (Laci,Tomi,Dani,Imi,Nótin,Gyuzsó,Buri,stb.), de még így is volt néhány ember akinek örültem volna ha be tudnak nézni még a Slience előtt (igen ott volt a folytatás:D), de sajnos már nem tudtak bejönni amitöl egy picit meg is csappant a hangulatom.A Goól után irány a Slience, ahol végre találkoztunk Ancsáékkal (ha már a Goólban elmaradt a dolog), de nem voltunk sokáig ugynais Ancsának se sok hangulata volt a dologhoz, Ádámnak is felnyomták az agyvizét szal inkább otthagytuk az egészet, bár Imi meg Zoli ott maradtak azóta sem tudom, hogy telt az éjszakájuk:D.Taxival elmentünk Anikóékig én meg onnan gyalog haza battyoktam. 3 óra körűl értem haza, de hülye fejemmel teli vedeltem magam az éjszaka folyamán  energia itallal és hát elég izgalmas volt a reggelig eltöltött időszakom:lefeküdtem,forgolódtam,felkeltem,járkáltam,lefeküdtem,forgolódtam...és ez így ment reggel fél 9ig.Akkor "felkeltem" begyújotottam és tanulás helyett a gép előtt űlve vártam haza a mutertXD.Az Aranygoólos képe egy részét ide töltöttem fel.Azért csak egy részét mert a többi kép vagy nem jól sikerűlt vagy sérti egyes emberek személyi jogaitXD.Most szombatra is tervezünk vmi hasonlót és mindenkit várunk szeretettel:).

Jah és nagyon szépen köszönöm minenkinek aki felköszöntött:) Csáó!

 

Szólj hozzá!

Címkék: buli party este szombat silence goól aranygoól

A bejegyzés trackback címe:

https://bandi9216.blog.hu/api/trackback/id/tr72800392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása